turnaj Plyšákov Olomouc

Rozhodčí:

Nominace:

Ubytování:

Každá kategorie vstupuje do světa "velkého basketu" na turnaji Plyšákov v Olomouci. Poprvé je tým společně, poprvé jede na turnaj, hraje své první zápasy. Na turnaji si pak každý tým vyhrává plyšáka, který se pak stává týmovým talismanem.

Ubytování bude v hotelovém domě, tedy nebrat karimatku a spacák, ale jen pyžamo a případně polštářek, pantofle.

Strava:

Na cestu vlakem vlastní, od páteční večeře, po nedělní oběd zajištěna v jídelně ZŠ. Na cestu zpět si něco koupíme, dejte holkám peníze. Na turnaji bude otevřeno občerstvení, takže dát nějaké drobné na něco sladkého. K pití lahev (ideálně HB lahev), do které si holky natočí vodu.

Doprava:

Pojedeme společně vlakem tam i zpět. Pokud by chtěli rodiče jet fandit, ubytování a stravu si zajišťují sami, jet mohou s námi, nebo dorazit později. Ráda bych ale, pokud tam někdo pojede, aby holky nevozil zpět autem, aby jely společně i domů vlakem a tmelily tým.

ODJEZD - pátek 26.5., Hl.nádraží v 11,03min. Sraz v hale, dole u sloupu pod eskalátory v 10,30 - 10,40hod.

PŘÍJEZD - neděle 28.5., Hl.nádraží v 17,05hod. Přijedeme Slováckým expresem, prosím vyzvedněte si holky na nástupišti

Protože po Olomouci budeme jezdit MHD, prosím dejte jim drobné na nákup jízdenek.

Cena: 2000,-Kč

S sebou:

věci na spaní - pyžamo, hygiena, pantofle

věci na hraní - dresy (dostanete v týdnu před turnajem), černé tričko nad dres, boty na hraní, 3x sportovní ponožky, ideálně HB

věci na civil - něco na teplejší a něco na chladnější počasí, prosím sportovního charakteru - i do vlaku jsou lepší legíny, než džíny, vyřaďte šaty apod. Ideálně postupně nakoupit HB - vybavení

vždy na každou akci nepromokavou bundu s kapucí a pantofle !!!!

věci dát do většího zavazadla (ideálně kufr na kolečkách) a vzít batoh, ve kterém si budou holky nosit věci na místě

NEDÁVAT MOBIL, v HB platí pravidlo, že na žádnou akci nemají holky mobil. Předně se snažíme, aby fungovaly jako tým, 2 dny bez matek a mobilů zvládnou a my nebudeme řešit případné ztráty. Rodiče budeme průběžně informovat na instagramu, či v nějaké skupině. Dejte naopak dětem do vlaku nějaké hry, i na večer a na volné chvíle.

dávejte prosím holkám vždy na každou akci do peněžky kopii kartičky pojišťovny

POZOR - vybavení - bylo by fajn, aby holky postupně měly HB vybavení - ponožky, trička, šedou a zelenou mikču, batohy atd. Momentálně batohy nejsou, ty budou až v září. Ponožky, šedou a zelenou mikču (každá by měla mít alespoň jednu, postupně obě) lze objednat u mě a já holkám předám před odjezdem. Kdo nemá černé tričko z loňského soutředění, dejte mi vědět, taky ho holkám dodám. Je třeba vyřešit během příštího týdne, ideálně hned v pondělí!!!

Holky by před odjezdem měly absolvovat dva společné tréninky - PONDĚLÍ, Zličín 15,30 - 17,15hod a ČTVRTEK Zličín 16,00 - 17,30hod. Pokud mají v této době jiné kroužky, prosím o mimořádné omluvenky na tyto akce a dorazit na basket. Navíc všem rozdám dresy do Olomouce.

Rozlosování:

Turnaje se zúčastní 15 týmů, jsme v základní skupině B. Zde hraje každý s každým a následně se v sobotu odpoledne a v neděli dopoledne hraje podle umístění v základní skupině o konečné pořadí.

PÁTEK, hala UP

15,30hod  Pardubice - HBB

18,00hod  Žďár - HBB

SOBOTA, gymnázium Čajkovského

11,30hod  Slaný - HBB

Základní cena (ubytování a strava) je 1.500,-Kč včetně turnajového trička  + 450,-Kč doprava. Takže od každé budu při srazu vybírat 2tis Kč s tím, že nám zbyde na zmrzlinu a nějakou sladkost ve městě, kam si společně zajdeme.

Nový tým U11 pro sezónu 2023/24 bude složen z hráček roč.2013 a doplněn hráčkami roč.2014. Na turnaj nás jede 15.

Body Olomouc:

Body HB Basket:

V pátek nejprve porážíme Pardubice. Jde o první utkání nové skupiny, takže vůbec netuším, jak to bude vypadat, nemám nejmenší představu, jak se zapojí 2014, které jsem na zápase nikdy neviděla. Takže jsem je hnala do obrany. Vyhráli jsme 69:6 a z nových hráček jsem měla velkou radost, protože bojovaly, běhaly, bránily. První základ úspěchu. Pak byla pauza a nastoupily proti nám Vlčice Žďár. I zde jsem ještě byla aktivní trenér, ale v dalších zápasech moje aktivita výrazně klesá, neboť hráčky jely jak dobře namazaný stroj :-). Žďár porážíme 80:4. Jdeme na večeři a přesouváme se na ubytovnu. V sobotu se ráno vstává brzo, což hráčkám většinou nevadí, trpím jen já. Jedeme na snídani a hned vedle v tělocvičně nastupujeme proti Prostějovu. Dodržujeme naše pravidla, jsme v tělocvičně hodinu před zápasem. Holky hned chtějí jít střílet, ale mají zákaz – 15min klidu po jídle. Přesně v 8,15hod slyšíme z tělocvičny první střelbu a driblink. A hlasité skandován, kterým se holky celý víkend bavily a které podporuje klubového i týmového ducha. Prostějov už trošku začíná bránit, nám ranní zápas úplně nesedl, ale přesto jasně vyhráváme 58:5. Rychle se přesouváme přes kopec do Čajkarény a budeme hrát proti Slanému o první místo v tabulce. Ale protože do finálové čtyřky postupuje společně s vítězi tří skupin i nejlepší tým z druhého místa a my máme jasně nejlepší score, víme, že pokud se nic dramatického nestane, můžeme i prohrát a přesto postoupit. Zápas je vyrovnaný, v poločase je stav 11:11, my stále bojujeme o každý míč a konečně se začneme prosazovat i v útoku a ve 3/4  jdeme do vedení 18:13. V nervákové poslední čtvrtině nakonec dává každá strana po 1 koši a my se radujeme z vítězství, které nás posouvá do čela tabulky naší skupiny. Jedeme přes kopec na oběd a čekáme, jak dopadnou další zápasy a kdo bude naším semifinálovým soupeřem. Na otázku: „Už víš, s kým hrajeme?“  si myslím, že jsem odpověděla tak 30x a Petr Vrabec, který zastával roli asistenta tak 20x. Nakonec je jasno, naším soupeřem v semi je Ostrava. Opět tedy přejíždíme kopec a čekáme na soupeře, který nestíhá z oběda. Jenže se najedl výborně a po první části vedl 13:1. Nedůrazně jsme bránily, útok o ničem. Tak jsem musela zvednout hlas. Naštěstí druhá pětka se nezhroutila a vrátila nás do hry – v půlce jsme minus 4b. Do poslední části hry jde soupeř s náskokem 1bodu, hned v 1min dává koš, ale to je na dlouhý čas všechno. Skvělým výkonem zápas otáčíme, jdeme do plus 7b a do konce 2min. Nakonec vítězíme o 10b a víme, že z Olomouce se určitě vrátíme s medailí. Vracíme se přes kopec na večeři a pak hurá do postele.

V neděli je vyhlášen budíček na 9,00hod, neboť po večerním "trenérském semináři" se ráno paní trenérka musí vyspat :-). A nikdo nesmí do 9,00hod vylézt z pokoje. Probudila jsem po 8hod a opravdu, první nesmělé otevírání dveří přišlo až v 9hodin. No a finalisté mají jistá privilegia a tak byla snídaně do postele. Rodiče nám ji přivezli na ubytovnu, my pojedli, uklidili a vyrazili na poslední zápas. Proti nám tradiční rival – BŠ Tygři. Oboustranně nervozní utkání nepřineslo žádné střelecké hody – po 1/4 vedl soupeř 4:2 a score se neměnilo až do přestávky. Se signálem ukončujeme 3/4 košem a jdeme do vedení 8:6. Do poslední čtvrtiny vstupujeme s tím, že Saše chybí k vyfaulování 1 faul a to, že může být rozhodující. Bohužel tato situace nastala poměrně brzo a já si vůbec netroufala představit, co bude dál. O to větším šokem pro mě bylo to, co se v následujících minutách na hřišti dělo. Tony si sice dala vlastní koš, ale hned v následném útoku dala koš na správné straně, všechny makaly, bránily a hrály ke koši – Natálie koš za košem, skvělá Andy, která převzala žezlo rozehrávačky po Sašeně, výborně Adina, Meda.... a během 4minut zcela lámeme zápas a jasně vyhráváme 22:8.

Obecně holky skvěle bojovaly. Je jasné, že 2014 ještě nebyly ve správném postavení v obraně, ale na to máme celé soustředění, abychom se to naučily. Důležité je, že všechny bojují a ničeho se nebojí. Výborně se zapojila do týmu Adina, jak lidsky, tak herně. Tony přijela rovnou ze ŠVP, bylo vidět, že je unavená a rozehrávala se trošku pomaleji. Hrát nemohla Elina, takže měla jen ze začátku pár minut. Trošičku se trápila Sašena, dostala zase hodně ran, ale bojovala do poslední vteřiny. Byla jsem moc ráda, že byla snaha o rychlý protiútok, přestože často nevyšel, ale to nevadí, i na to máme čas. Celkem slušný byl postupný útok, kde se trošku pletly 2014, ale to je stejné, jak s tou obranou – naučíme se to na soustředění. Výborně hrála Majda, která chodí trénovat tak 2 měsíce a hráčkou týmu byla vyhlášena Meda. Nerada chválím jmenovitě, protože každá něco udělala výborně, dobře i špatně. Chválím ty, které překročily mnou nastavený standard....a ten je dost vysoký :-)))))).